2013-01-03

25. boktitel (3/365)

 
En provocerande boktitel ...
Det kanske är därför den fortfarande inte finns översatt till svenska men jag rekommenderar den som inledning på det nya året! Jag läste den första gången för ett år sen och återvänder till den varje gång jag känner att livet består av för många borde och måste. Det är också en väldigt humoristisk bok. Läs den och kom gärna med kommentarer. 
 
"The perfect Western expression of the Eastern spiritual ideas of letting go, giving up and finding real freedom by realising that things don´t matter so much (if it all)  Stop resisting and relax back into the natural flow of life itself (otherwise known as Tao, God etc.)


3 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Kul att du skrev om boken också.

    SvaraRadera
  2. Alltid bra med boktips! Lägger den på minnet och läser när jag har kommit igenom högen som ligger på mitt sängbord.

    SvaraRadera